تعمیر پکیج شبانه روزی تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعمیر پکیج شبانه روزی تهران
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1402
بازدید : 104
نویسنده : تاسیساتی تهران

تعمیر پکیج شبانه روزی تهران

خدمات سرویس و تعمیر پکیج شبانه روزی تهران. تعمیرات شبانه روزی پکیج بوتان, لورچ, ایساتیس, آریستون, ال جی , تعمیرات شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور و دیگر برندهای پکیج توسط سرویس کار مجرب و ماهر همراه با کلیه لوازم پکیج شوفاژ دیواری , فوری و بدون تعطیلی.

هر دستگاهی و وسیله ای برای بهبود کیفیت کاری و ادامه عملکرد خود نیاز به چکاپ هایی داشته و پکیج نیز از این مورد خاص نبوده و هر چقدر هم که از لوازم محافظتی در مسیر لوله کشی آب استفاده شود, به علت عبور جریان آب گرم از داخل پکیج , رسوبات آندی و کاتدی موجود در آب در طول لوله ها و منافذ و به خصوص در سطح مبدل رسوب میکند. این رسوبات با افزایش ضخامت موجب اختلال تبادل حرارتی شده و علاوه بر راندمان پکیج موجب افزایش میزان کارکرد پکیج و در نتیجه بالا رفتن مصرف گاز و برق شده تا هنگامی کار میکند و قطعات آن کاملا خراب شده و یا مبدل پکیج سوراخ شود. پس برای سرویس کردن و تعمیر پکیج دیواری نبایستی تعلل کرده و فوری اقدام شود.

تعمیر پکیج شبان روزی تهران

سرویس و تعمیر پکیج شبانه روزی تهران

برای سرویس و تعمیر پکیج به صورت شبانه روزی بایستی علاوه بر سرویس کار حاذق و ماهر در طول 24 ساعتت شبانه روزی, یک سری لوازم مصرفی را با پیش یبنی های لازم تهیه کرد, تا در صورت نیاز در ساعات و روزهایی که دسترسی برای خرید لوازم امکان پذیر نیست , بتوان برای پکیح های خرابی  کاری کرد. از آنجا که تعدد پکیج های نصب شده در تهران زیاد بوده و اکثر آنها از برندهای ایران رادیاتور و بوتان هستند, ما اینکار را انجام داده ایم تا بتوانیم خدمات خود را در شب هنگام و روزهای تعطیلی فراوانی کشورمان ارایه دهیم. در مورد عملکرد پکیج حتی خرابی لوله کشی و عیب و ایراد طریقه نصب رادیاتور نیز موثر است و در صورت نشتی رادیاتور, پکیج نیز از کار میفتد.

تعمیرات شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور

کار تعمیر پکیج شبانه روزی تهران با ایران رادیاتور نسبتا راحت تر نسبت به بقیه برندهای موجود در بازار انجام میشود. از آنجا که اکثر قطعات پکیج ایران رادیاتور شبیه یکدیگر بوده و خطاها و عملکرد آنها شبیه همدیگر است , حدس زدن نوع خرابی و دسترسی به لوازم یدکی برای تعمیرات شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور سهل تر است.

تعمیرات شبانه روزی پکیج بوتان

بوتان نیز یک برند معروف و پرمصرف بوده که برخی قطعات آن شبیه ایران رادیاتور بوده و باز هم به دلیل تعدد پکیج های تعمیر پکیج شبانه روزی تهران بوتان راحت است. به طور کلی ساختار تعمیرات کلیه پکیج های ایرانی و خارجی یکسان بوده و معمولا مدل و شکل و سایز قطعات برندهای مختلف هستند که مانع از نصب آنها روی یکدیگر میشود.

عیب یابی و تعمیر پکیج شبانه روزی تهران

حال در مورد عیب های احتمالی و مشکلات پکیج برررسی های مختصری انجام میدهیم .

دستگاه پکیج مکررا روشن و خاموش می شود .

احتمالا پکیج مرتبا روشن و خاموش شود بخصوص هنگام استفاده از ابگرم مصرفی که معمولا به دلیل خراب شدن شیربرقی گاز دستگاه پکیج و هوای لازم جهت احتراق است . و بعضا نیز رسوب گرفتن مبدل موجب افزایش ناگهانی دما و روشن و خاموش دستگاه پکیج می شود .

نحوه رفع عیب پکیج 

در تعمیر پکیج شبانه روزی تهران در صورت بروز چنین مشکلی شیربرقی گاز دستگاه پکیج را چک کنید و دستگاه پکیج را نظر تامین هوای لازم برای احتراق کامل مورد بررسی قرار دهید. در صورت نیاز دستگاه را رسوب زدایی کنید .

هر دو مدار آب مصرفی و مدار شوفاژ کار نمی کند این مشکل می تواند به علت رسیدن دمای شوفاژ به بالای 85 درجه سانتیگراد و یا خرابی ترموستات حد – عدم گردش صحیح اب یا به علت مشکل در NTC ها باشد.

رفع عیب : حصول اطمینان از سلامت ترموستات حد –

چک کردن سیرکوله درست اب و پمپ اب –

بررسی سالم بودن NTC های هر دو لوله کشی  اب بهداشتی و مدار گرمایشی

حرارت زیاد اولیه ابگرم بهداشتی در این حالت حرارت اولیه ابگرم بهداشتی زیاد است و سپس دما تعدیل میشود .

این خرابیها به علت خرابی بای پاس و شیرسه طرفه در مسیر مبدل ثانویه می باشد. و یا شیر سه طرفه در حالت ابگرم مصرفی گیر کرده است .

رفع عیب : بای پاس و شیرسه طرفه در مسیر ورودی اب گرمایش به مبدل ثانویه را بررسی کنید.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج شبانه روزی تهران با ما تماس بگیرید.




:: برچسب‌ها: تعمیرات شبانه روزی پکیج بوتان , تعمیر شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: